اجرای اپلیکیشن ها در iOS 14 بدون احتیاج به نصب امکان پذیر می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، سایت 9to5mac که مدتی قبل پیروز شد به نسخه ای از سیستم عامل iOS 14 دست پیدا کند، با آنالیز بیشتر کدهای آن قابلیت جدیدی به نام Clips کشف نموده اند. این API به توسعه دهندگان اجازه می دهد که بخش هایی از اپلیکیشن خود را بدون احتیاج به نصب، برای کاربران ارائه دهند. به نظر می رسد افراد با اسکن QR Code یا پنجره پاپ آپ روبرو می شوند که می توانند از بخشی از امکانات اپلیکیشن موردنظر بهره ببرند. معلوم نیست که آیا چنین قابلیتی مثلا با کلیک کردن بر روی لینک امکان پذیر می گردد یا نه.

اجرای اپلیکیشن ها در iOS 14 بدون احتیاج به نصب امکان پذیر می گردد

اگر این قابلیت واقعا همراه با iOS 14 ارائه گردد، کاربران مثلا می توانند بدون احتیاج به نصب بازی مثلا مرحله اول آن را تجربه نمایند. ظاهرا شرکت هایی مانند Yelp، DoorDash و YouTube مشغول آزمایش این مشخصه هستند. باید خاطرنشان کنیم گوگل چند سال قبل برای گوشی های اندرویدی قابلیت مشابهی را معرفی نموده است.

همانطور که گفتیم، سایت 9to5mac پیروز شده نسخه ای از iOS 14 را به دست بیاورد و به همین خاطر مرتبا گزارش های جدیدی در خصوص ویژگی های آن منتشر می گردد. به عنوان مثال، گفته می گردد هوم اسکرین آیفون متحول می گردد و ویجت ها به آن اضافه خواهند شد. همچنین احتمالا کاربران می توانند با استفاده از فقط آیفون یا اپل واچ قفل بعضی اتومبیل ها را باز نمایند یا حتی آن را روشن نمایند.

اگر اپل مطابق فرایند همیشگی خود عمل کند، در ماه ژوئن در کنفرانس WWDC از iOS 14 رونمایی خواهد نمود. البته سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و مانند بسیاری از شرکت های دیگر، اپل هم تصمیم گرفته این کنفرانس را تماما به صورت آنلاین برگزار کند.

منبع: Cult Of Mac

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83137

به "اجرای اپلیکیشن ها در iOS 14 بدون احتیاج به نصب امکان پذیر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای اپلیکیشن ها در iOS 14 بدون احتیاج به نصب امکان پذیر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید