احتمال حملات هکرهای روسی به بازی های المپیک توکیو

به گزارش مجله سرگرمی، مایکروسافت بیان نمود هکرهای روسی در آستانه بازی های المپیک توکیو این بازی ها و آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ را مورد حمله قرار می دهند.

احتمال حملات هکرهای روسی به بازی های المپیک توکیو

فارس نوشت: به گفته مایکروسافت هکرهای روسی در گروهی موسوم به استرانسیوم (Strontium) در آستانه بازی های المپیک تابستانی 2020 در توکیو ژاپن، سازمان های ورزشی و مقامات ضد دوپینگ را هدف قرار می دهند.

استرانسیوم که با نام Party Bear یا APT28 نیز شناخته می شود، اغلب از دامنه های کاذب مایکروسافت برای اجرای حملات خود استفاده می کند. آنها از روش هایی مثل ارسال ایمیل های جعلی استفاده می کنند که معمولا از منابع مورد اعتماد فرستاده می شود.

تلاش برای استفاده از چندین رمز عبور رایج برای نفوذ به حسابها و سوءاستفاده از نقاط ضعف در سیستم عامل نیز از دیگر کارهاست.

مایکروسافت در این باره گفت تعدادی از این حملات موفقیت آمیز بوده و تعداد زیادی خیر. مایکروسافت به تمامی مشتریانی که در این حملات هدف قرار گرفته اند آگاهی داده و با کسانی که در جهت کمک به ما در جهت تأمین اعتبار یا سیستم های به خطر افتاده کمک کرده اند همکاری کرده است.

براساس گزارش بی بی سی، حملات سایبری 16 سازمان در سه قاره پس از 16 سپتامبر آغاز شد زمانی که آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) از ممنوعیت ورزشکاران روسی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی خبر داد. این ممنوعیت می تواند شامل بازی های المپیک 2020 و جام جهانی 2022 باشد.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55677

به "احتمال حملات هکرهای روسی به بازی های المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال حملات هکرهای روسی به بازی های المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید