از سایبان متروپل اسپانیا تا گشتن در بازار کیپ تاون آفریقا

به گزارش مجله سرگرمی، سایبان متروپل

سایبان متروپل بزرگ ترین سازه چوبی جهان است که نظر بسیاری از خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی اسپانیا را به خود جلب کرده است. این سازه که در پلازا دلا انکارنیشن ساخته شده است، به یک نماد جدید برای شهر سویل تبدیل گشته و توانسته این شهر را به یک مقصد جذاب فرهنگی در جهان تبدیل کند.

از سایبان متروپل اسپانیا تا گشتن در بازار کیپ تاون آفریقا

این سازه با جاذبه های گردشگری متنوعی که در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد از محبوبیت خاصی در میان گردشگران تور اسپانیا برخوردار است.یورگن مایر اچ که طراحی این سازه را از خزانه کلیسای جامع سویل الهام گرفته است می گوید: می خواهم یک کلیسای جامع بدون دیوار بسازم که دموکراتیک باشد، همراه با درختان خوش منظره در میدان آن

علت ساخت سایبان متروپل

سایبان متروپل که امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری تور اسپانیا تبدیل شده است برای ایجاد سایه ساخته شده است. ایده ساخت این سایبان برای شهر آفتابی و گرم سویل یک خدمت ارزشمند به حساب می آمد. علاوه بر این سازه برای استفاده به عنوان پارکینگ برنامه ریزی و طراحی شده بود.

اما پس از بررسی ها و مطابق با طرح پیشنهادی معمار این سایت به عنوان میدان عمومی در نظر گرفته شد. این محدوده از شهر در گذشته مرکز خرید شهری بوده، در نتیجه در ساخت مجدد آن نیز سعی شده تا از المان های بومی استفاده گردد. سایبان متروپل با طراحی خاص و شگفت انگیز خود بسیار مورد استقبال خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی اسپانیا قرار گرفت و شهرتی دنیای پیدا کرد.

طراحی سایبان متروپل

گردشگران تور اسپانیا می توانند ساعت ها زیر این سایبان نشسته و بازی خیره کننده نور و سایه را تماشا کنند. یورگن مایر اچ طراح این سازه، معماری است که به عنوان یک هنرمند شروع به کار کرده است. او با عوامل انسانی در ساخت پروژه هایش به گونه ای خاص رفتار می کرد که طرز برخورد او بسیار جالب بود.

علاوه بر رفتار خاص این هنرمند، مجسمه ها و عناصر هنری که او در معماری هایش مورد استفاده قرار می داد نظر بسیاری از گردشگران تور اسپانیا را به خود جلب کرده است. در واقع این معمار هنرمند عناصری را بکار می برد که بسیاری از معماران دیگر فراموش می کنند. از نظر یورگن مایر اچ، هنر و معماری در یک سطح یکسانی قرار دارند، زیرا هر دو رابطه متقابل انسان و فضا را به نمایش می گذارند.

ساختمان هایی که توسط یورگن مایر اچ طراحی شده اند دارای شکل هایی مجسمه مانند و پیچیده هستند که همین موضوع یکی از دلایل خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی اسپانیا و بازدید از این سازه های خاص و حیرت انگیز می باشد. این معمار هنرمند همیشه سعی می کند تا سازه های خود را با عناصر غیر تکراری طراحی کند که شکلی عجیب و متفاوت را در ساختمان ایجاد می کند.

با توجه به آنچه گفته شد هیچ کدام از بخش های سایبان متروپل یکسان نبوده و شبیه به هم نیستند. همین موضوع باعث شگفتی بسیاری از گردشگران تور اسپانیا شده است. بسیاری از مسافران پس از خرید بلیط خارجی اسپانیا و سفر به شهر سنتی سویل از تماشای این سازه وافل مانند که مثل کهکشانی زیبا ساخته شده است در حیرت می مانند و چهره شگفت زده آن ها گویای همه چیز است.

بسیاری از ساکنان کشور اسپانیا نیز با خرید بلیط داخلی به این شهر آمده و این سازه را که توانسته جایزه بهترین بهترین ها را در سال 2012 از مسابقه نقطه قرمز به خود اختصاص دهد، به تماشا می نشینند. این جایزه به دلیل بالاترین کیفیت طراحی، ایجاد نوآوری در فرم و عملکردی فوق العاده به این سازه تعلق گرفته است.

این سایبان با قابلیت های تجاری و تفریحی خود مقصد بسیاری از گردشگرانی است که با خرید بلیط خارجی اسپانیا به شهر سویل سفر می کنند. سایبان متروپل باعث ایجاد یک رابطه منحصربه فرد در میان سنت و مدرنیسم شده که این موضوع ایجاد توسعه پویا در فرهنگ و تجارت قلب شهر سویل را به همراه داشته است.

نکات کلیدی برای سفر به کیپ تاون

برای اینکه خواهان سفر به یک منطقه یا یک شهر هستید قبل از انجام این سفر برای اینکه از سفر خود لذت بیشتری ببرید نیاز است اطلاعاتی را در مورد آن شهر و فرهنگ مردمان ساکن در آن شهر بدست آورید.

کیپ تاون یکی از شهرهای توریستی دنیا است که در آفریقای جنوبی قرار گرفته است و گردشگران زیادی همه ساله با تور آفریقای جنوبی به دیدن این شهر زیبا خواهند رفت.

زمانی که با بلیط هواپیما به این شهر زیبا و دیدنی سفر می کنید داشتن بعضی از اطلاعات در مورد این شهر می تواند به شما در این سفر کمکی قابل توجه کند تا با لذت از این شهر دیدن کنید. در ادامه به نکاتی که نیاز است در این شهر رعایت کنید خواهیم پرداخت تا زمانیکه با بلیط خارجی به دیدن این شهر رفتید از کمترین درصد مشکل برخوردار شوید و سفری آرام را سپری کنید.

گشتن در بازارهای این شهر

در صورتیکه با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردید و قصد تهیه هدیه یا سوغاتی از بازارهای محلی این شهر را دارید بهتر است خود را برای تخفیف های حسابی آمداه کنید. همیشه در این سفر این موضوع را در خاطر داشته باشید که اولین قیمتی که فروشنده ارائه می دهد قیمت واقعی کالا عرضه شده نمی باشد.

زمانیکه با بلیط هواپیما برای دیدن بازار این شهر به این منطقه سفر کردید برای خرید کالا همیشه قیمت های پائین تری را پیشنهاد دهید زیرا برخلاف تعجب فروشنده ممکن است بتوانید کالای مورد نظرتان با 50 درصد تخفیف خریداری کنید.

صرفه جویی در مصرف آب

زمانیکه با تور آفریقای جنوبی و تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر می کنید مطمئنا متوجه خشکسالی های پی در پی در این شهر خواهید شد. این خشکسالی ها سبب شده تا منابع آبی موجود در این منطقه به شدت کاهش پیدا کند. هرچند مسئولان شهر امیدوارند که با بارش های زمستانه سطح آب این منابع افزایش پیدا کند اما وقتی که با بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید همیشه حواستان به میزان مصرف آب باشد.

زمانی که نباید به کوه lions head بروید

زمانیکه با تور آفریقای جنوبی وارد این شهر شدید سعی کنید زمانی که ماه کامل نیست به دیدن کوه lions head بروید. این کوه که یکی از جاذبه های گردشگری موجود در این شهر می باشد در شبی که ماه کامل است مملو از افراد محلی می باشد که به دیدن این کوه خواند رفت.

در این شب می توانید از کوه تیبل دیدن کنید. زمانیکه با تور آفریقای جنوبی و بلیط خارجی به این شهر رفتید می توانید در شبی که ماه کامل است زیبایی های اطراف کو تیبل را با بالا رفتن از آن نظاره گر باشید.

مراقب لوازم با ارزش خود باشید

مانند دیگر شهرهای بزرگ دنیا در این شهر نیز جرم های زیادی اتفاق خواهند افتاد. در بعضی موارد این اتفاق ها برروی صنعت گردشگری این شهر نیز تاثی می گذارد. توجه به این نکته که مجرمان به دنبال اشیا با ارزشی که به همراه دارید هستند و از هر فرصتی برای بدست آوردن آنها استفاده می کنند.

در صورتیکه با بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید سعی کنید لوازم با ارزشی چون دوربین، جواهرات، پول نقد گوشی موبایل را در معرض دید قرار ندهید و هیچگاه آنها را در خودرو بدون سرنشین رها نکنید.

زبان های رایج در این شهر

در آفریقای جنوبی 11 زبان رسمی وجود دارد که زبان آفریقایی تنها یکی از آنها می باشد. در این شهر مردم به زبان های خوسایی، آفریقایی و انگلیسی صحبت خواهند کرد.

در صورتیکه با بلیط خارجی به شهر کیپ تاون سفر کردید حتما به یکی از زبان های بالا تسلط داشته باشید تا در زمان سفر در ایجاد ارتباط با مردم این شهر مسئله ای نداشته باشید.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همگردی
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74074

به "از سایبان متروپل اسپانیا تا گشتن در بازار کیپ تاون آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سایبان متروپل اسپانیا تا گشتن در بازار کیپ تاون آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید