انصاری فرد: پیش از این برخی از افراد تهمت های سنگینی به پرسپولیس زده بودند، محرومیت کالدرون یک تبعیض بزرگ است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به محرومیت سرمربی این تیم گفت: کالدرون هیچ تهمتی نزده بود و دلیلی برای محرومیت ایشان وجود نداشت.

انصاری فرد: پیش از این برخی از افراد تهمت های سنگینی به پرسپولیس زده بودند، محرومیت کالدرون یک تبعیض بزرگ است

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: کمیته انضباطی براساس مصاحبه آقای کالدرون با روزنامه ایران ورزشی و خبرگزاری ایرنا تصمیم گیری نموده و این در حالی است که در فایل صوتی و نسخه مکتوب مصاحبه هم تعیین است که ایشان هیچ تهمتی به باشگاهی نزده و فقط درباره تصمیم هایی که در بازی استقلال - پارس جنوبی گرفته شده ابراز نگرانی نموده است و در مبحث دیگری هم گفته دوست دارم چه ببازم و چه ببرم در زمین باشد.

انصاری فرد ادامه داد: در دفاعیه ای که آقای کالدرون برای کمیته انضباطی فدراسیون ارسال نموده هم آمده که روی سخن ایشان با باشگاه خاصی نبوده است و همان طور که بعد از آن هم در نشست های خبری اشاره نموده فقط درباره تصمیم هایی که کارشناسان داوری هم درباره آنها صحبت نموده بودند، ابراز نگرانی و تعجب نموده بود و ما واقعاً از این تصمیم کمیته انضباطی متعجب هستیم.

وی تأکید کرد: کمیته انضباطی در حالی این رأی را براساس شکایت باشگاه استقلال صادر نموده که این باشگاه حق دادرسی برای رسیدگی به این پرونده را پرداخت ننموده است، اما قبل تر از این یکی از شکایت های باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن حق دادرسی از سوی کمیته انضباطی پیگیری نشده بود و این یک تبعیض بزرگ از سوی کمیته انضباطی و نشان دهنده رویه موجود و تفاوت در نگاه هاست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین توضیح داد: پیش از این و در فصل گذشته بعضی افراد تهمت های سنگینی به باشگاه پرسپولیس از جمله مهندسی نتایج و حمایت از تیم زده بودند که بعضاً در آن اظهارات، توهین و تهمت های سنگینی به برگزارنمایندگان مسابقات لیگ و مسئولان فدراسیون زده شده بود، اما هیچ برخوردی با آنها نشده بود، اما الان که سرمربی پرسپولیس فقط درباره تصمیم های داوری یک بازی که تمام کارشناسان داوری روی آن صحه گذاشته اند صحبت نموده است و مستقیماً شخص یا باشگاهی را مخاطب قرار نداده، بلافاصله او را محروم می نمایند. چطور به اتهامات تعیین و واضح و سنگین رسیدگی نمی گردد، اما یک اظهارنظر کالدرون به عنوان اتهام تلقی شده و بدون توجه لازم به دفاعیه، ایشان را محروم می نمایند؟!

انصاری فرد در ادامه گفت: کاری با گذشته ندارم، اما بنده به طور جدی پیگیر این مسائل هستم و هر فردی هم به پرسپولیس اتهامی بزند شکایت می کنیم و نمی گذاریم هجمه ها بیش از این علیه پرسپولیس سنگین و از طرفی هم این گونه حق پرسپولیس ضایع گردد. بنده با مستندات هم به کمیته انضباطی می روم. هم به ملاقات آقای بهاروند، رئیس سازمان لیگ خواهم رفت و هم با کمیته داوران مکاتبه می کنیم و مستندات می فرستیم که چه میزان از داوری سود و ضرر داشته ایم و بعضی تیم ها تا چه حد مثل داوری در نحوه متفاوت بلیت فروشی در لیگ و برنامه بازی ها منتفع شده اند.

وی در سرانجام گفت: علاوه بر این درباره برنامه مسابقات و چینش بازی ها با سهیل مهدی، مسئول جدید کمیته مسابقات سازمان لیگ صحبت خواهیم کرد، چراکه پرسپولیس در همه ابعاد متضرر شده و برای تک تک این حرف ها هم سند داریم و همچون بعضی دنبال فرافکنی و توجیه نیستیم. با آقای تاج هم صحبت خواهم کرد و امیدوارم جلوی تکرار این روند صدور احکام تند و سخت گیرانه علیه پرسپولیس و مماشات با تخلف دیگر تیم ها گرفته گردد، چون بیش از این نمی توان منتفع شدن بعضی تیم ها و متضرر شدن پرسپولیس را تحمل کرد. ما امیدواریم در لیگ شرایط عادلانه برای رقابت وجود داشته باشد، این موضوع مهمی است که متأسفانه اکنون در پی بعضی تصمیمات و اتفاقات اتفاق افتاده، وجود ندارد.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58448

به "انصاری فرد: پیش از این برخی از افراد تهمت های سنگینی به پرسپولیس زده بودند، محرومیت کالدرون یک تبعیض بزرگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: پیش از این برخی از افراد تهمت های سنگینی به پرسپولیس زده بودند، محرومیت کالدرون یک تبعیض بزرگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید