ایلان ماسک پادشاه فناوری تسلا شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل و مدیر ارشد اقتصادی شرکت خودروسازی تسلا عناوین شغلی خود را به پادشاه فناوری تسلا(Technoking of Tesla) و استاد سکه(Master of Coin) تغییر دادند.

ایلان ماسک پادشاه فناوری تسلا شد

ایلان ماسک بنیان گذار و مدیرعامل شرکت تسلا عنوان شغلی دیگری را به کارنامه خود اضافه نموده است. گویا مدیرعاملی برای وی کافی نبوده است و او اکنون بنا به دلایلی عنوان پادشاه فناوری تسلا را برای خود برگزیده است.

در عین حال، زک کیرک هورن مدیر اقتصادی این شرکت نیز صاحب عنوان جدید استاد سکه شده است.

تسلا این تغییر عناوین را در قالب سندی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) اعلام نموده است.

لازم به ذکر است که ایلان ماسک و زک کیرک هورن همچنان مدیر عامل و مدیر اقتصادی تسلا خواهند بود و اکنون تنها عناوین شغلی جدیدی برای خود برگزیده اند.

شرکت تسلا اخیراً مسائل جدی تری را برای حل و فصل روبروی خود داشته است. هفته گذشته آتش سوزی یک کارخانه در فرمونت کالیفرنیا رخ داد و همچنین تعیین شد که صدها مورد ابتلا به کووید-19 در سال گذشته در همین کارخانه گزارش شده است.

از طرف دیگر، یکی از سرمایه گذاران تسلا از ماسک و این شرکت شکایت نموده و ادعا نموده است که ماسک به توافق خود با SEC در خصوص توییت های خود پایبند نیست. وی ماسک را به ادامه ارسال توئیت های غیراصولی و تأیید نشده متهم نموده است که بر قیمت سهام تسلا تأثیر می گذارد و این شرکت را در معرض جریمه ها و مسئولیت های احتاقتصادی قرار می دهد.،ایسنا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 135376

به "ایلان ماسک پادشاه فناوری تسلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک پادشاه فناوری تسلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید