بازیکن جدیدی به تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پیوست

به گزارش مجله سرگرمی، سید سالار محمدنیا ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: رشید قلی پور بیش از این سابقه بازی در تیم فوتسال باشگاه را داشته است. با وی به توافق دست یافتیم و این بازیکن با قراردادی به مدت دو فصل به جمع بازیکنان تیم اضافه شد.

بازیکن جدیدی به تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پیوست

وی از جدایی شهاب طالبی از تیم فوتسال ملی حفاری اهواز خبر داد اضافه نمود: این بازیکن برای گذراندن خدمت سربازی خود به تیم فوتسال مقاومت البرز منتقل شد و ما به جای طالبی به دنبال جذب یک مهاجم هستیم که با به خدمت جانشین طالبی لیست تیم برای فصل بعد تکمیل می شود.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز ادامه داد: مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال فردا به میزبانی باشگاه مس سونگون در شهر تبریز برگزار می شود که در این جلسه زمان قطعی شروع رقابت ها تعیین می شود.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز در خصوص احتمال حضور فرهاد توکلی در تیم فوتسال این باشگاه نیز گفت: این بازیکن هم اکنون در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور کویت حضور دارد و امکان آمدنش به تیم ما منتفی است.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پیش این پیروز شده سعید ترابیده، فارس ضیاغم، فرهاد کلاه کج، وحید کاظمی، محمد صفری و حسین فیهمی را به خدمت بگیرد.

همچنین هومن یعقوبی، سینا ممبینی و شایان بنادری، سعید ممبینی، امید خانی، مرتضی طاهر پور، امید رستمی و محمد ربی هاوی قرارداد خود را با تیم فوتسال ملی حفاری برای یک فصل دیگر تمدید کردند.

مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با حضور 14 تیم و در قالب دو گروه هفت تیمی به صورت مجتمع برگزار می شود.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109530

به "بازیکن جدیدی به تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن جدیدی به تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید