بالاترین قیمت قبر در بهشت زهرا(س)

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره اخبار منتشره مبنی بر فروش میلیاردی قبر در بهشت زهرا توضیحاتی داد.

بالاترین قیمت قبر در بهشت زهرا(س)

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به انتشار آگهی های درباره فروش میلیاردی قبر در بهشت زهرا، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب سازمان بهشت زهرا (س) و مدیریت شهری این است که در سه سال اخیر سه لایحه قیمت گذاری خدمات برای بهشت زهرا را تصویب کرده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع قیمت قبر و ارائه خدمات در بهشت زهرا (س)، تابع مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است، گفت: ریز خدمات و قیمت قبور در بهشت زهرا (س) مشخص است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: کمترین قیمت قبر با ارائه خدمات حدود 600 هزار تومان و بالاترین قیمت قبر 20 میلیون تومان است.

خال با تأکید بر اینکه مردم باید مراقب سودجویان و کلاهبرداران آگهی های فروش قبر باشند،گفت: هنگامی که قیمت قبری در بهشت زهرا بالای 20 میلیون تومان باشد، مشخص است که کلاهبرداری است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) شرح داد: سیستم بهشت زهرا به گونه ای است که در کنار مردم غم دیده است و تا به حال مشاهده نشده که کسی برای پرداخت هزینه قبر مسئله ای داشته باشد.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و خبرنگاران هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108983

به "بالاترین قیمت قبر در بهشت زهرا(س)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاترین قیمت قبر در بهشت زهرا(س)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید