بعد از انجام حرکت نژادپرستانه؛ بازگشت مدافع محروم به تیم ملی

به گزارش مجله سرگرمی، سیدمهدی باقر مدافع تیم ملی فوتبال بحرین که به خاطر انجام حرکت نژادپرستانه از سوی فیفا 10 جلسه محروم شده بود، در لیست نهایی بحرین مقابل ایران، کامبوج و هنگ کنگ حضور دارد.

بعد از انجام حرکت نژادپرستانه؛ بازگشت مدافع محروم به تیم ملی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال بحرین پیش از شیوع ویروس کرونا در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هنگ کنگ رفت که بازی دو تیم با نتیجه تساوی تمام شد.

در خاتمه آن مسابقه، سیدمهدی باقر مدافع تیم ملی بحرین با قرار دادن انگشت در کنار چشم هایش، حرکتی تمسخرآمیز و نژادپرستانه مقابل هنگ کنگی ها انجام داد.

این حرکت، شکایت فدراسیون فوتبال هنگ کنگ را در پی داشت و فیفا در نهایت سید باقر را به مدت 10 جلسه از همراهی تیم ملی بحرین و پرداخت 30 هزار فرانک سوئیس محکوم کرد.

سیدباقر بعد از پشت سر گذاشتن این محرومیت (از فوتبال باشگاهی و ملی) آماده همراهی بحرین در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت های 2023 آسیا است و نامش در لیست نهایی بحرین واقع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا حضور دارد، از چهار ملاقات گذشته صاحب 6 امتیاز است و در رده سوم واقع شده است. در این گروه عراق 11 و بحرین 9 امتیاز کسب نموده است.

malayro.ir: تور مالزی ارزان، سفر به کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی در نوروز و دیگر ایام سال

ayrokh.ir: آیرخ: مجله زیبایی و سلامتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 148327

به "بعد از انجام حرکت نژادپرستانه؛ بازگشت مدافع محروم به تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از انجام حرکت نژادپرستانه؛ بازگشت مدافع محروم به تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید