به بازیکنانم بی احترامی نمی کنم، قائدی به استقلال اضافه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران محمود فکری پیش از شروع ملاقات محبت آمیز امروز دوشنبه استقلال برابر نفت مسجد سلیمان در استادیوم آزادی گفت: ما به دنبال بازی های تدارکاتی هستیم تا بتوانیم تیم را با آمادگی کامل وارد لیگ بیستم کنیم.

به بازیکنانم بی احترامی نمی کنم، قائدی به استقلال اضافه می گردد

وی در مورد مسائل این روزهای استقلال هم گفت: هنوز یک بازیکن را می توانیم به جمع سایر بازیکنانمان اضافه کنیم. امیدوارم باشگاه هر چه سریع تر این مسائل را حل نماید. یکی از مسائل ما بسته بودن پنجره جابجایی است. امیدواریم هر چه زودتر این مشکل هم رفع شده تا بتوانیم از تمامی نفراتمان استفاه کنیم. در کل اینکه اگر به بازیکنان مان اهمیت دهیم، به آنها بر می خورد و خورد می شوند. به بازیکنانم بی احترامی نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ملی پوشان تیمش به خاطر حضور در اردو به استراحت احتیاج داشتند، توضیح داد: لیگ فرسایشی سال گذشته که نزدیک به 15 ماه طول کشید و بازیکنان را خسته کرد. اما امروز مظاهری و غلامی به جمع ما اضافه شدند و سایر ملی پوشان هم در روزهای آینده به جمع ما خواهند پیوست.

فکری تاکید نمود: از نظر علمی هم بازیکنانی که این قدر خسته هستند احتیاج به استراحت دارند تا بتوانند با یک ریکاوری خوب تمریناتشان را آغاز نمایند.

وی در مورد شرایط مهدی قائدی اعلام نمود: با جدایی قائدی مخالفم و این بازیکن به جمع ما باز خواهد گشت. نبود او امروز هیچ ارتباطی به جدایی از تیم ندارد. در مورد دیاباته هم باشگاه با او به صورت مجازی در ارتباط است و به طور حتم بعد از انجام مطالباتش در تمرینات حضور پیدا خواهد نمود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مسائل اقتصادی و توقعاتی که طرفداران از تیم دارند نیز گفت: به هر حال ما کمی دیر تمریناتمان را آغاز کردیم. باید از داشته هایمان استفاده کنیم. در حال حاضر باید از همین بازیکنانی که در اختیار داریم استفاده کنیم و اگر این اتفاق صورت نگیرد به نوعی به داشته هایمان بی احترامی کردیم اما ان شاالله با بازگشت ملی پوشان و دیاباته تیم مان تکمیل خواهد شد. امیدواریم آغازی پیروز در لیگ داشته باشیم.

وی تاکید نمود: البته ما یکسری خواسته ها را هم داریم ولی آن را رسانه ای نمی کنیم. این موضوع بین ما و باشگاه خواهد بود ولی در مجموع همه به دنبال پیروزیت استقلال هستیم.

فکری در پاسخ به پرسشی که در رابطه با شرایط امید نمازی مطرح شد نیز گفت: با نمازی صحبت کردیم و در حین صحبت با او با دفتری هم جلساتی داشتیم. با توجه به اینکه دفتری در تهران حضور داشت به تمرین آمد. روزمه اش را دیدیم، کار عملی او را ارزیابی کردیم و احساس کردیم می تواند به ما یاری کند. البته از نمازی هم عذرخواهی نموده و یا خواهیم کرد ولی با توجه به اینکه ما چند گزینه داشتیم باید یکی از آنها را انتخاب می کردیم که دفتری انتخاب ما بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد محمد بلبلی هم گفت: او شرایط روحی ماندن در استقلال را نداشت. با او صحبت کردیم و متوجه شدیم که نمی تواند به استقلال یاری کند.

وی در مورد جدایی برهانی و پیوستن او به تیم امید استقلال هم گفت: با برهانی صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که او می تواند به تیم امید یاری کند. البته من به او گفتم که هم اینجا می تواند یاری کند و هم در تیم امید باشد و اتفاقاً این موضوع را هم به فال نیک می گیریم چون یکی تعامل خوبی بین ما و تیم های پایه برقرار می گردد.

فکری در خاتمه گفت: امیدوارم بتوانیم با حمایت طرفداران آغازی خوبی در لیگ داشت و به آنچه که هدفمان است دست پیدا کنیم.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 114264

به "به بازیکنانم بی احترامی نمی کنم، قائدی به استقلال اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به بازیکنانم بی احترامی نمی کنم، قائدی به استقلال اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید