صندلی ایران در آخرین رده بندی سال فیفا؛ دوم آسیا و سی وسوم دنیا

به گزارش مجله سرگرمی، در رده بندی پایانی فیفا در سال 2019، تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان در رده دوم آسیا و سی وسوم دنیا خواهد بود.

صندلی ایران در آخرین رده بندی سال فیفا؛ دوم آسیا و سی وسوم دنیا

به گزارش خبرنگاران، در حالی که فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) پنجشنبه 19 دسامبر (28 آذر) قرار است آخرین رده بندی ماهیانه تیم های ملی دنیا در سال 2019 را اعلام کند، سایت football-rankings.info طبق فرمول های موجود اقدام به پیش بینی صندلی تیم های ملی دنیا کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با 1488 امتیاز همچنان در رده سی وسوم دنیا و دوم آسیا است و تغییری در صندلیش به وجود نمی آید.

صندلی پنج تیم برتر آسیایی نیز نسبت به ماه گذشته هیچگونه تغییری نخواهد کرد. در قاره آسیا ژاپن با 1502 امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و در رده بیست وهشتم دنیا جای دارد. پس از ایران هم، کره جنوبی با 1461 امتیاز (رده 40 دنیا)، استرالیا با 1457 امتیاز (رده 42 دنیا) و قطر با 1396 امتیاز (رده 55 دنیا) به ترتیب رده های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده اند.

صندلی 10 تیم برتر دنیا هم دستخوش تغییر نخواهد شد و تیم های بلژیک، فرانسه، برزیل، انگلیس، اروگوئه، کرواسی، پرتغال، اسپانیا، آرژانتین و کلمبیا به ترتیب در رده های اول تا دهم این رده بندی هستند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63489

به "صندلی ایران در آخرین رده بندی سال فیفا؛ دوم آسیا و سی وسوم دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی ایران در آخرین رده بندی سال فیفا؛ دوم آسیا و سی وسوم دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید