حضور فکری در استقلال بستگی به نظر مدیران نساجی دارد

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شرایط سرمربی این تیم توضیحاتی را اعلام کرد.

حضور فکری در استقلال بستگی به نظر مدیران نساجی دارد

به گزارش ، ایزد سیف الله پور سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شرایط سرمربیگری فکری در این تیم شمالی اظهار کرد: محمود فکری امروز در تمرین تیم نساجی حاضر شد و بازیکنان هم تمرینات خود را انجام دادند. باشگاه استقلال از محمود فکری برای همکاری دعوت نموده، این اتفاق در گذشته هم افتاده بود. برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم قرار بود فکری در کنار استقلال باشد، اما همه مسائل به حدادیان و علی امیری مالک و مدیرعامل باشگاه برمی گردد.

او ادامه داد: قرار است مالک و مدیرعامل باشگاه که امروز جلسه ای را با محمود فکری داشته باشند و همه تصمیمات باشگاه برعهده حدادیان و امیری است. من کاری به باشگاه استقلال ندارم. به هر حال ما به دنبال منافع باشگاه نساجی هستیم.

سرپرست تیم نساجی مازندران درباره اینکه گفته می گردد فکری روز گذشته با باشگاه استقلال قرارداد بسته و به نظر می رسد برای رفتن به استقلال رضایت کامل دارد، بیان نمود: این اتفاقی بوده که بین باشگاه استقلال و محمود فکری افتاده، باید منتظر باشیم تا حدادیان و امیری هم به تصمیم بگیرند.

او درباره اینکه دیدگاه باشگاه نساجی به حضور فکری در استقلال گفت: در این مورد هم امیری و حدادیان صحبت نمایند بهتر است. ما بخش خصوصی هستیم و باید منافع بخش خصوصی را هم در نظر بگیریم. محمود فکری برای ما خیلی زحمت کشیده است. او سال گذشته نتیجه گرفت و وقتی یک مربی خوب نتیجه می گیرد، خواستار زیادی هم پیدا می نماید. برای او آرزوی موفقیت می کنم. انشاالله فکری در کنار ما باشد. دوست داریم او را حفظ کنیم، اما به هر حال تصمیم آخر را حدادیان و امیری می گیرند.

سیف الله پور در پاسخ به این سوال که همه می دانند حدادیان استقلالی است و آیا به حضور فکری در این تیم رضایت می دهد اظهار کرد: حدادیان استقلالی است، اما یادتان باشد که او مالک باشگاه نساجی مازندران است. شب گذشته هم در فضای مجازی در خصوص نساجی نوشته بود. دلش و وجودش با نساجی است. شاید هر به رنگی گرایش داشته باشیم، اما حرف اول دل ما نساجی است.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112466

به "حضور فکری در استقلال بستگی به نظر مدیران نساجی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فکری در استقلال بستگی به نظر مدیران نساجی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید