خبرنگاران ظرفیت تخت های بیمارستانی سبزوار در حال تکمیل است

به گزارش مجله سرگرمی، سبزوار- خبرنگاران- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ظرفیت تخت های مرکز آموزشی - درمانی واسعی این دانشگاه که ویژه پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا می باشد در حال تکمیل است.

خبرنگاران ظرفیت تخت های بیمارستانی سبزوار در حال تکمیل است

دکتر محمد نعمت شاهی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به بیماری کووید 19، شهرستان سبزوار از این نظر در شرایط قرمز نهاده شد.

وی ادامه داد: با وجود توصیه ها و هشدارهای لازم، رعایت نکردن موارد بهداشتی و انجام رفتارهای پرخطر، حضور شهفرایندان در مکان های پرخطر و دورهمی های خانوادگی فرایند ابتلا به بیماری کووید 19 را در سبزوار افزایش داده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: به شهفرایندان توصیه می گردد از حضور غیر ضروری در مکان های شلوغ و پرتردد دوری کنند و در صورت حضور در این مکان ها از ماسک استفاده کنند.

وی اضافه کرد: مرکز آموزشی - درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید 19 در نظر گرفته شده است.

نعمت شاهی ادامه داد: شهفرایندان می توانند به وسیله تماس با شماره تلفن 44011333 هرگونه پرسش و ابهام خود درباره بیماری همه گیر کرونا و نکات بهداشتی مرتبط با آن را مطرح کنند و از کارشناسانی که به طور ویژه در مورد بیماری کرونا آموزش دیده اند پاسخ بگیرند.

37 مرکز بهداشتی درمانی، 194 خانه بهداشت و 6 بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته است.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112347

به "خبرنگاران ظرفیت تخت های بیمارستانی سبزوار در حال تکمیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ظرفیت تخت های بیمارستانی سبزوار در حال تکمیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید