خبرنگاران عملکرد ستاد اجرایی اعتماد عمومی مردم کردستان به نظام را افزایش داد

به گزارش مجله سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مطلوب ستاد اجرایی فرمان امام (ره) باعث شد تا اعتماد عمومی مردم کردستان به خدمات نظام جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند.

خبرنگاران عملکرد ستاد اجرایی اعتماد عمومی مردم کردستان به نظام را افزایش داد

به گزارش خبرنگاران، محسن فتحی روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از سه هزار طرح اشتغال کولبران در استان های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه گفت: امیدواریم محرومیت زدایی از استان با همیت جدی تر به پیش رود.

وی با بیان اینکه حرکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این زمینه و نیز ایجاد اشتغال برای کولبران مایه خیر و برکت است، اضافه نمود: ثمره اعتماد عمومی مردم کردستان به نظام جمهوری اسلامی را در انتخابات 1400 پای صندوق رای خواهیم دید.

مهاجرت به دلیل بیکاری

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم در این مراسم گفت: خطه کردستان در دفاع از میهن خود حدود 10 هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم نموده است.

ماموستا فایق رستمی اضافه نمود: مردم کردستان با وجود همه مسائل پای اعتقاد خود به نظام اسلامی بوده اند و در انتخابات مختلف 85 تا 90 درصد مشارکت داشته اند.

وی به معضل مهاجرت جوانان به دلیل بیکاری از استان اشاره نمود و اضافه نمود: کمبود امکانات باعث شده تا قشر محروم به کولبری روی آورند و امروز با مژده کارآفرینی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) امید به استان برگشت.

امام آدینه سنندج نبود صنایع عظیم، استاندارد نبودن محورهای ارتباطی استان، کم توجهی به ظرفیت اماکن گردشگری و اماکن متبرکه و مراکز علوم دینی را از دیگر مسائل استان برشمرد و خواهان رسیدگی به شرایط معیشت چهار هزار روحانی و طلبه اهل سنت و تشیع کرستان شد.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130121

به "خبرنگاران عملکرد ستاد اجرایی اعتماد عمومی مردم کردستان به نظام را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملکرد ستاد اجرایی اعتماد عمومی مردم کردستان به نظام را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید