خسارت های صنفی جبران گردد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/همدان رئیس کمیسیون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران با اشاره به تبعاتی که کرونا بر بخش های مختلف کشور به ویژه صنوف کشور برجای گذاشته است، گفت: اصناف با مسائل عدیده ای از جمله نقدینگی روبرو هستند که این بخش را به شدت آزار می دهد و در این راستا جبران خسارت های صنفی احتیاج بوده و ضرورت دارد.

خسارت های صنفی جبران گردد

موسی رضا غفاریان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بالا رفتن قیمت ها که علت اصلی آن افزایش نرخ تورم بوده، موجب کاهش قدرت خرید مردم شده و کاهش قدرت خرید مردم نیز کاهش فروش و فراوری را رقم زده است.

وی با بیان اینکه اصناف ایران اهتمام جدی برای اصلاح قانون نظام صنفی در امسال دارند، تأکید کرد: اصلاح ساختار نظام بانکی برای ایجاد رونق اقتصادی حائز اهمیت بوده که امیدواریم خسارت های وارد به بخش اصناف جبران گردد تا اقتصاد بتواند از این پیچ سخت تاریخی عبور کند.

غفاریان ادامه داد: اصناف از بزرگترین تشکل های مدنی کشور هستند که حدود 18 درصد فراوری ناخالص ملی را به خود اختصاص داده اند و بدون اینکه بار اقتصادی برای دولت داشته باشند، خود باعث اشتغال پایدار می شوند و احتیاج به حمایت جدی و قاطع دولت در این راه دارند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دقیق مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان در سطح بازار اسدآباد اظهار کرد: جزئیات این مصوبات به تمامی اتحادیه ها اعلام شده تا به طریق مقتضی به اعضای تحت پوشش خود ابلاغ نمایند.

غفاریان در خاتمه اعلام نمود: مطابق این مصوبه فعالان صنفی به هنگام فعالیت کسبی، مکلف به استفاده از ماسک بوده و باید از پذیرش و فروش کالا و ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک نیز اکیداً خوداری نمایند.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 99901

به "خسارت های صنفی جبران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت های صنفی جبران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید