درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی ایرفرانس بیشتر بدانید

به گزارش مجله سرگرمی، در این مقاله می خواهیم به بررسی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی ایرفرانس بپردازیم. این پرواز یکی از بهترین پروازها در اروپا و در سراسر جهان محسوب می شود. همان طور که از اسمش معلوم است این شرکت متعلق به کشور فرانسه است. در اینجا تاریخچه مختصری از این شرکت هواپیمایی را در اختیار شما قرار می دهیم. تا در صورت نیاز بتوانید با خرید بلیط هواپیما از این شرکت سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی ایرفرانس بیشتر بدانید

تاریخچه شرکت هواپیمایی ایرفرانس

شرکت هواپیمایی ایرفرانس در سال 1933 میلادی در فرانسه تاسیس گشت و دفتر مرکزی آن شهر ترامبله ان فرانس است که در شمال فرانسه واقع شده است. این شرکت هواپیمایی ابتدا با شرکت هواپیمایی هلندی معروفی به نام کی ال ام ادغام شد و شرکت ترکیبی هواپیمایی ایرفرانس کی ال ام به وجود آمد. شرکت هواپیمایی ایرفرانس در سال 2013 توانست به 36 مقصد مختلف داخلی در کشور فرانسه پرواز کند و همچنین به 93 کشور با 168 مقصد مختلف پرواز کرد. جالب است بدانید که این شرکت در ایران نیز پرواز ورودی و خروجی دارد. شرکت هواپیمایی ایرفرانس در سل 2015 توانست پیروز شد 47 میلیون تن مسافر را در سراسر دنیا به مقصدهای مختلف جابه جا کند. فرودگاهی که مقعر اصلی این شرکت هواپیمایی است فرودگاه بین المللی شارل دوگل (Charles de Gaulle Airport) شهر پاریس می باشد. البته چندین فرودگاه دیگر نیز در فرانسه به عنوان مقاصد ثانویه این شرکت هواپیمایی محسوب می شوند.

اکنون شرکت هواپیمایی ایرفرانس یکی از عضوهای اصلی اتحادیه هوایی دنیای اسکای تیم می باشد. فرودگاه شارل دوگل پاریس که قطب میان قاره ای و بزرگ ترین قطب ایر فرانس محسوب میشود به طور میانگین روزانه 335 پرواز به مقصدهای مختلف دارد. همچنین این شرکت هواپیمایی با فرودگاه مارسی پروانس روزانه 30 پرواز به مقاصد خارجی را انجام می دهد. همچنین شرکت هواپیمایی ایرفرانس پیروز شد در سال 2004 با ثبت بیشترین تعداد پرواز به یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی اروپایی تبدیل شود. همچنین در سال 2011 این شرکت بیش از 90 پرواز خارجی را به سراسر دنیا ثبت کرد. اکنون پرواز های این شرکت در روز حدود 800 پرواز است که امار قابل توجهی می باشد و برای خیلی از شرکت های هواپیمایی دست نیافتنی است. در رابطه با ناوهای باربری این شرکت می توان گفت که این شرکت دارای انواع جت های مسافربری بوئینگ و جت های بزرگ ایرباس که همگی از نوع پهن پیکر هستند، می باشد. علاوه بر این، اکنون شرکت هواپیمایی ایر فرانس دارای شرکت های هواپیمایی تابعه نیز می باشد. برای مثال شرکت هواپیمایی هوپ تابع این شرکت است. این شرکت پروازهای داخلی و پروازهای درون قاره ای اروپا را انجام می دهد.

این شرکت دارای چهار کلاس پروازی است که عبارتند از فرست کلاس، پروازهای بیزینس کلاس، پرمیوم اکونومی و در نهایت کلاس پروازی اکونومی.

پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی ایرفرانس

در اینجا اطلاعاتی را درباره پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی ایرفرانس در اختیار شما قرار می دهیم. این کلاس از پرواز دارای امکانات و تسهیلات بسیار خوبی است برای مثال دارای صندلی های راحتی تخت شو و مانیتورهایی در اندازه های مناسب مخصوص هر مسافر است که برنامه های آن به 12 زبان زنده دنیا پخش می شود.

رقابت بین خطوط پروازی در این نوع کلاس پروازی بین شرکت های هواپیمایی مختلف بسیار زیاد است و به همین دلیل خدمات خوبی به مسافران ارائه می شود. صندلی های این نوع پرواز بسیار راحت و انعطاف پذیر هستند و به راحتی می توان آن را به تخت خواب تبدیل کرد و همچنین پورت های مختلفی برادی شارژ و بلوتوث در اختیار مسافران قرار می گیرد. این کلاس از پرواز دارای منوی غذایی با کیفیت و تنوع بالایی است.

از بهترین آشپزها و سرآشپزها برای پخت غذاها چه در زمینه ملی و چه در زمینه بین المللی استفاده می شود. همچنین کارمندهای این شرکت جز بهترین ها و برگزیده ها هستند و در هر زمان از پرواز که بخواهید در خدمت شما هستند و بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند. می توان گفت که مسافرانی که قصد پرواز با پروازهای بیزینس کلاس را دارند اغلب از پروازهای بیزنیس کلاس شرکت هواپیمایی ایرفرانس را به عنوان یکی از گزینه های خود استفاده می کنند. در صورت تمایل شما نیز می تواند با این شرکت هواپیمایی یکی از بهترین تجربه های پروازی خود را ثبت کنید.

1+

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دلتابان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 119160

به "درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی ایرفرانس بیشتر بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی ایرفرانس بیشتر بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید