شکارچی کوسه کر راهی کتابفروشی ها شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این رمان از مجموعه رمان نوجوان امروز ماجرای نوجوانی را که به همراه پدر و پدربزرگ خود برای صید به دریا می رود، بیان می نماید.

شکارچی کوسه کر راهی کتابفروشی ها شد

اسماعیل نوجوان این داستان که با خانواده اش در جزیره قشم زندگی می نماید، یک شب با پدر و پدرعظیم به شکار کوسه کر یا وال کوسه که عظیم ترین کوسه و عظیم ترین ماهی دنیاست، می فرایند تا بتوانند از روغن آن برای ساخت لنج استفاده نمایند. اما طی حادثه ای قایق آن ها در هم می شکند.

بر اساس این خبر، سه رمان دیگر زنده یاد عباس عبدی با عنوان های روز نهنگ، هنگام لاک پشت ها، و شناگر نیز از مجموعه رمان نوجوان امروز از سوی انتشارات کانون منتشر شده است.

شکارچی کوسه کر برای اولین بار در سال 1392 منتشر شد و اکنون در چهارمین مرحله چاپ با شمارگان 2هزار و 500 نسخه برای نوجوانان 15+ سال بازنشر شده است. پیش تر نیز از این رمان 17هزار و 500 نسخه به چاپ رسیده است.

این رمان 144 صفحه ای جایزه دومین جشنواره کتاب سال قشم را نیز در کارنامه خود ثبت نموده است.

علاقه مندان می توانند رمان شکارچی کوسه کر را با قیمت 21هزار تومان از تمامی فروشگاه های محصولات فرهنگی و فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان تهیه نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 102448

به "شکارچی کوسه کر راهی کتابفروشی ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکارچی کوسه کر راهی کتابفروشی ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید