فدراسیون کشتی مسابقات پهلوانی قهرمانی آسیا را برگزار می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، با وجودیکه اعلام شده بود، کشتی پهلوانی از زیر مجموعه فدراسیون کشتی خارج شده اما حمید بنی تمیم اظهار داشت با توافقی که با علیرضا حیدری داشته مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا را فدراسیون برگزار می نماید.

فدراسیون کشتی مسابقات پهلوانی قهرمانی آسیا را برگزار می نماید

رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران برگزار می گردد. حمید بنی تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی در این باره گفت: پس از اینکه علیرضا حیدری، رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی موضوع میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا را بیان کرد، با ایشان به توافق رسیدیم تا به صورت مشارکتی میزبانی این رقابت ها را در ایران داشته باشیم. در همین رابطه نیز درخواست خود را به شورای برون مرزی و وزارت ورزش و جوانان اعلام نموده ایم تا مسابقات پهلوانی آسیا را میزبانی کنیم. تهران و یکی، دو شهر دیگر کاندیدای این میزبانی هستند و در این رابطه تصمیم گیری می گردد.

این در حالی است که در ماه های گذشته عنوان شده بود با توافقی که فدراسیون کشتی با وزارت ورزش و جوانان داشته کشتی پهلوانی از زیر مجموعه این فدراسیون خارج شده است اما با برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا به نظر می رسد باید منتظر موج جدیدی از درگیری ها بین فدراسیون زورخانه ای و پهلوانی با فدراسیون کشتی بود.

او در رابطه با زمان انتخابات فدراسیون کشتی و وضعیت تأیید صلاحیت کاندیداها، ادامه داد: کار تأیید صلاحیت کاندیداها بر عهده وزارت ورزش و جوانان است که اطلاعی از روند انجام آن ندارم اما قاعدتاً حداقل 10 روز قبل از برگزاری انتخابات وضعیت تأیید صلاحیت ها به کاندیداها اعلام می گردد تا افراد بدانند که می توانند در انتخابات شرکت نمایند. سرپرست فدراسیون کشتی در خصوص شرایط اقتصادی این فدراسیون و اعزام های متعدد آن، گفت : با توجه به اعزام های زیادی که داریم فراهم ساختن بودجه لازم کار سختی است، اما خوشبختانه با یاری وزارت ورزش و جوانان و همچنین اسپانسرهایی که داریم تمام اعزام ها در حال اجرا است. امروز و فردا نیز تیم نوجوانان به ترکیه اعزام می گردد. البته قرار بود که تیم جوانان به رومانی اعزام گردد که حضور در مسابقات ترکیه جایگزین این رقابت شده است.

5

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18569

به "فدراسیون کشتی مسابقات پهلوانی قهرمانی آسیا را برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون کشتی مسابقات پهلوانی قهرمانی آسیا را برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید