مایکروسافت در حال توسعه یک نسخه واحد از اوت لوک برای سیستم عامل ویندوز و مک او اس است

به گزارش مجله سرگرمی، مایکروسافت در حال توسعه یک نسخه واحد از اوت لوک برای سیستم عامل ویندوز و مک او اس است که جایگزین برنامه های ایمیل و تقویم پیش فرض ویندوز 10 هم خواهد شد.

مایکروسافت در حال توسعه یک نسخه واحد از اوت لوک برای سیستم عامل ویندوز و مک او اس است

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،طبق گزارشی جدید، این برنامه جدید با اسم رمز Monarch مراحل توسعه خود را طی می نماید و رابط کاربری آن مبتنی بر نسخه وب اوت لوک است که هم اکنون می توان به وسیله مرورگر به آن دسترسی پیدا کرد.

پروژه Monarch هدف نهایی مایکروسافت از چشم انداز One Outlook است که سال گذشته میلادی جرئیات آن را منتشر کرد. به عنوان بخشی از این چشم انداز، این غول دنیای نرم افزار می خواهد یک نسخه واحد از اوت لوک بسازد تا جایگزین نسخه های کنونی آن شامل اوت لوک وب، اوت بوک برای ویندوز، اوت لوک برای مک او اس و ایمیل و تقویم در ویندوز 10 گردد.

مایکروسافت با تکمیل پروژه Monarch، یک برنامه اوت لوک واحد ارائه می نماید که بدون توجه به سیستم عامل یا وب، رابط کاربری و کدبیس یکسانی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این نسخه جدید علاوه بر اینکه با سیستم عامل های مختلف سازگار است، حجم کمتری در مقایسه با نسخه های کنونی دارد و کاربران نسخه رایگان اوت لوک و مشتریان سازمانی و کسب و کارها می توانند از آن استفاده نمایند.

این برنامه جدید با سیستم عامل ادغام می گردد و همچنین از قابلیت هایی مانند فضای ذخیره سازی آفلاین، اشتراک گذاری اهداف، نوتیفیکیشن ها و موارد دیگر پشتیبانی می نماید. مایکروسافت همچنین می خواهد مطمئن گردد که Monarch به عنوان یک برنامه بومی در سیستم عامل درنظر گرفته گردد، در حالی که همچنان در میان پلتفرم ها به عنوان یک نرم افزار یونیورسال باقی بماند.

پیش نمایش این برنامه اواخر 2021 از راه می رسد و مایکروسافت میخواهد در سال 2022 آن را جایگزین اپ های ایمیل و تقویم در ویندوز 10 کند. این برنامه جایگزین نسخه Win32 اوت لوک هم می گردد، اما اینکار زمانبر خواهد بود. با وجود ارائه این برنامه در سال آینده میلادی، برای تجربه حس کاربری می توانید با مرورگر از وب اپ آن بهره ببرید.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 127936

به "مایکروسافت در حال توسعه یک نسخه واحد از اوت لوک برای سیستم عامل ویندوز و مک او اس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت در حال توسعه یک نسخه واحد از اوت لوک برای سیستم عامل ویندوز و مک او اس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید