مجوز برگزاری بازی تدارکاتی باشگاه های اماراتی صادر نشد

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه های اماراتی که برای حضور در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده می شوند به دلیل عدم امکان برگزاری بازی تدارکاتی با بحران جدی روبرو هستند.

مجوز برگزاری بازی تدارکاتی باشگاه های اماراتی صادر نشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چهار تیم شباب الاهلی، الوحده، العین و الشارجه نمایندگان امارات در لیگ قهرمانان آسیا برای دیدار با حریفان خود از جمله باشگاه های ایرانی حاضر در گروه های چهارگانه آماده می شوند اما به دلیل عدم صدور مجوز انجام بازی تدارکاتی در شرایط مناسبی برای ورود به رقابت های آسیایی قرار ندارند.

مسابقات فصل جاری فوتبال در امارات لغو شده و با وجود صدور مجوز آغاز تمرینات بیش از 4 ماه است که نمایندگان این کشور برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هیچ مسابقه تدارکاتی انجام نداده اند.

تیم فوتبال الشارجه که یکی از حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست به دنبال برگزاری یک تورنمنت چهار جانبه با حضور 3 تیم اماراتی دیگر قبل از برگزاری بازی های لیگ قهرمانان است، با این وجود به دلیل عدم صدور مجوز برگزاری مسابقات محبت آمیز ممکن است این تورنمنت لغو شود که در این صورت اماراتی ها بدون انجام بازی های تدارکاتی وارد رقابت های قاره ای در دوحه خواهند شد.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 105801

به "مجوز برگزاری بازی تدارکاتی باشگاه های اماراتی صادر نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز برگزاری بازی تدارکاتی باشگاه های اماراتی صادر نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید