مربی سپاهان: بازیکنان النصر را رصد نموده ایم، برای این چالش آماده ایم

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید سرمربی تیم و کادر فنی اش، بازیکنان خوب تیم النصر را رصد نموده اند.

مربی سپاهان: بازیکنان النصر را رصد نموده ایم، برای این چالش آماده ایم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از ملاقات با النصر عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما تا حد زیادی بازیکنان النصر را رصد نموده ایم. شناخت نسبتا خوبی روی حریف داریم و برای این چالش آماده هستیم. می دانیم النصر بازیکنان خوبی دارد. مطمئنا برای مقابله با بازیکنان خوب النصر تمهیداتی اندیشیده ایم که این را در زمان مسابقه خواهید دید.

او ادامه داد: شرایط کرونایی برای همه مردم و تیم های جهانست و یک شرایط یکسان برای همه تیم هاست. ما به واسطه ویروس کرونا چهار بازیکن خوبمان را نداریم ولی بازیکنان دیگرمان کسانی هستند که قابلیت های فنی خوبی دارند و جانشینان شایسته ای برای بازیکنانی که دچار مشکل شده اند هستند. اینجا آرزو می کنیم که این ویروس از جهان رخت ببندد و همه به شرایط عادی زندگی برگردند.

توتونی اضافه نمود: این شرایط برای دو تیم است. ما فکرهایی داریم برای اینکه دو بازی مان را چگونه برگزار کنیم و برای این برنامه هایی داریم. مسلما در هر دو ملاقات با النصر به یک شکل بازی نخواهیم کرد. شرایط بازی را و لحظه های متفاوت بازی را ارزیابی می کنیم. با توجه به اتفاقات بازی برای ما و تیم حریف، تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109995

به "مربی سپاهان: بازیکنان النصر را رصد نموده ایم، برای این چالش آماده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی سپاهان: بازیکنان النصر را رصد نموده ایم، برای این چالش آماده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید