معرفی نفرات شرکت کننده در تست انتخابی قایقرانی آب های آرام

به گزارش مجله سرگرمی، جلسه کمیته فنی قایقرانی آب های آرام با مشخص شدن نفرات شرکت کننده در تست انتخابی برگزار گشت.

معرفی نفرات شرکت کننده در تست انتخابی قایقرانی آب های آرام

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسه کمیته فنی آب های آرام برگزار شد. در این جلسه که پس برگزاری لیگ برگزار شد، در خصوص نفرات شرکت کننده در تست انتخابی که به منظور اعزام ملی پوشان به بندر خمیر برگزار می شود، تصمیم گیری شد.

پیش از این اعلام شده بود که در این تست نفرات برتر قهرمانی کشور، لیگ و نفرات حاضر در اردو با نظر اعضای کمیته فنی مجاز به شرکت هستند.

این تست در مواد کایاک و کانوی یک نفره 1000 متر، کایاک یک نفره 200 متر در بخش آقایان و کایاک و کانوی 500 و 200 متر بانوان برگزار خواهد شد.

نفرات شرکت کننده در این تست ملزم به شرکت در هر دو مسافت رقابت ها هستند.

در بخش کایاک بانوان الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور، سمن سلطانی، هدیه کاظمی، مهسا آذری، کیانا کمال زاده، ساجده تبریزی و مینا عبدالهی، در بخش کانوی بانوان پریسا محمدزاده، هدیه خیرآبادی، معصومه داناپور، آتنا رئوفی، مهسا کهنسال، مائده شورگشتی، زیبا سماک حرفه، مریم شورگشتی و زهرا مطهر، د بخش کایاک آقایان علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، امید احمدی، پوریا شریف، امین بوداغی، علیرضا جهان نما، محمد میرزایی، ابوالفضل درجزی و علی طاهری و در بخش کانوی آقایان محمدنبی رضایی، شاهو ناصری، محمد عباسی، عرفان زنده پی، امیرمحمد اسماعیلی، عادل مجللی، سبحان بیرانوند و هومن کریمی در این تست حضور خواهند داشت.

این تست فردا 18 دی ماه در دریاچه آزادی برگزار می شود و بر اساس آن نفرات منتخب ملی برای شرکت در اردوی بندر خمیر انتخاب خواهند شد.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128113

به "معرفی نفرات شرکت کننده در تست انتخابی قایقرانی آب های آرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نفرات شرکت کننده در تست انتخابی قایقرانی آب های آرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید