مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت امشب، 26 بهمن ماه انتها می یابد

به گزارش مجله سرگرمی، ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 وزارت بهداشت ساعت 24 امشب 26 بهمن ماه سرانجام می پذیرد.

مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت امشب، 26 بهمن ماه انتها می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1399-1400 وزارت بهداشت که از روز سه شنبه، 15 بهمن ماه شروع شد، ساعت 24 امشب 26 بهمن ماه سرانجام می پذیرد.

آزمون کتبی به طور متمرکز و به صورت سؤالات چهارگزینه ای و دارای نمره منفی، به شیوه الکترونیک، توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در 35 دانشگاه برگزار می گردد. در این دوره شرایطی فراهم شده است که داوطلب می تواند با توجه به مدرک مقطع قبلی خود حداکثر در دو رشته (یا مجموعه) امتحانی که در دو نوبت متفاوت برگزار می گردد شرکت کند.

آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به شکل 50 درصد آزمون کتبی، 20 درصد سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و 30 درصد مصاحبه علمی است. آزمون دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به شکل 30 درصد آزمون کتبی، 20 درصد سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و 30 درصد مصاحبه علمی و 20 درصد تهیه طرح واره است.

گفتنی است؛ برای آماده شدن داوطلبان آزمون فوق دو آزمون آزمایشی مبتنی بر رایانه تا قبل از برگزاری آزمون اصلی پذیرش توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار خواهد شد. آزمون مجموعه داروسازی جدا از سایر رشته ها و بعد از ظهر روز چهارشنبه، 21 خرداد سال 99 برگزار می گردد و آزمون رشته های علوم پایه و دو رشته دندانپزشکی نیز در نوبت صبح و عصر روز های پنجشنبه و آدینه 22 و 23 خرداد 99 برگزار خواهد شد.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69750

به "مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت امشب، 26 بهمن ماه انتها می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت امشب، 26 بهمن ماه انتها می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید