نوکیا در تاریخ 1 مهر از گوشی های جدید خود رونمایی می کند

به گزارش مجله سرگرمی، این طور که به نظر می رسد، HMD Global قصد دارد طی رویدادی در تاریخ 22 سپتامبر (1 مهر) از گوشی های جدید نوکیا رونمایی کند که متأسفانه فعلا نام آن ها تعیین نشده است.

نوکیا در تاریخ 1 مهر از گوشی های جدید خود رونمایی می کند

نوکیا یکی از شرکت هایی بود که انتظار داشتیم در نمایشگاه IFA 2020 برلین شاهد محصولات جدید آن باشیم اما از آن جایی که 2020 تا به این لحظه سالی عادی نبوده، بنابراین برنامه های HMD تغییر کرد و اکنون به نظر می رسد باید در تاریخ دیگری شاهد رونمایی از گوشی های جدید این شرکت باشیم.

اما خوشبختانه این اتفاق به زودی رخ می دهد و قرار نیست مدت زیادی منتظر بمانیم. چرا که این شرکت قرار است طی رویدادی در تاریخ 22 سپتامبر (1 مهر)، یعنی درست یک روز قبل از معرفی گلکسی اس 20 فن ادیشن، از محصولات خود رونمایی کند که از نام و تعداد آن ها بی خبریم و فقط می دانیم شاهد برگزاری رویدادی به این منظور خواهیم بود.

در ابتدا قرار بود نوکیا در نمایشگاه IFA 2020 از چندین گوشی رونمایی کند. با توجه به شایعاتی که به تازگی منتشر شده، احتمالا شاهد معرفی 4 گوشی خواهیم بود. برخی ها معتقدند یکی از گوشی های حاضر در این رویداد، نوکیا 7.3 خواهد بود که با پردازنده اسنپدراگون 690 با پشتیبانی از اینترنت 5G، نمایشگر 90 هرتزی، دوربین چهارگانه و 6/8 گیگابایت رم راهی بازار می شود. برخی دیگر هم معتقدند این محصول به همراه نوکیا 8.3 5G و در تاریخی دیگر معرفی و عرضه خواهد شد.

با این حال نوکیا برای قرارگیری در راستا پیشرفت باید هرچه زودتر از گوشی های میان رده و قدرتمند خود رونمایی کند چرا که در حال حاضر شرکت هایی نظیر LG (با LG ولوت)، سامسونگ (با گلکسی A71 , A51 5G) و وان پلاس (با وان پلاس نورد)، محصولات قدرتمند و مقرون به صرفه خود را با پشتیبانی از اینترنت 5G راهی بازار کرده اند.

زمان معرفی پرچم دار این شرکت، یعنی نوکیا 9.3 Pureview به اندازه کافی با تأخیر روبرو شده و طبق آخرین خبرها و شایعه ها باید اواخر سال جاری منتظر رونمایی از آن باشیم و در رویداد هفته آینده خبری از آن نخواهد بود. بنابراین نوکیا باید هرچه زودتر دست به کار شده و گوشی های قدرتمند خود را برای رقابت با شرکت هایی که بدون وقفه در حال معرفی محصولات جدید هستند راهی بازار کند.

  • نوکیا 9.3 PureView، نوکیا 7.3 5G و نوکیا 6.3 فصل آخر سال جاری راهی بازار می شوند

منبع: PhoneArena

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 110340

به "نوکیا در تاریخ 1 مهر از گوشی های جدید خود رونمایی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا در تاریخ 1 مهر از گوشی های جدید خود رونمایی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید