چند نفر به ادعای دخالت در انتخابات آمریکا تحریم شدند

به گزارش مجله سرگرمی، ایرنا نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا گفت چهار فرد مرتبط با روسیه را به دلیل آنچه تلاش برای دخالت در انتخابات این کشور گفته شد، به فهرست تحریم ها افزوده است.

چند نفر به ادعای دخالت در انتخابات آمریکا تحریم شدند

وزارت خزانه داری آمریکا پنجشنبه شب در بیانیه ای اعلام نمود سه فرد روسی را به همراه آندری لئونیدوویچ درکاچ نماینده مجلس اوکراین و از مقام های ارشد پیشین دولتی این کشور را به اتهام مشارکت در تلاش ادعایی روسیه برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده تحریم کرده است.

پیشتر گروهی از سناتورهای دموکرات از استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا خواسته بودندبه خاطر قصد روسیه برای مداخله در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا، تحریم هایی را علیه این کشور وضع کند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم ماه نوامبر (13 آبان ماه) برگزار می شود و دونالد ترامپ رییس جمهوری کنونی با جو بایدن نامزد دموکرات ها رقابت می کند.

برخی نهادهای اطلاعاتی آمریکا در گزارش های خود مدعی شدند که روسیه به همراه چین و ایران تلاش هایی را برای دخالت یا اثرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری این کشور ترتیب داده اند.

بیل اوانینا مدیر مرکز ملی ضدتروریسم و امنیت جمعه شب در بیانیه ای اعلام نمود که چین، ترامپ را غیرقابل پیش بینی می داند و امیدوار است وی در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر پیروز نشود.

وی همچنین ادعا کرد که روسیه تلاش می کند تا بایدن نامزد حزب دموکرات را بدنام کند؛ زیرا مسکو وی را بخشی از تشکیلات ضدروس در آمریکا می داند.

اوانینا با تکرار ادعاهایی علیه ایران نیز گفت که این کشور به دنبال تضعیف نهادهای دموکرات آمریکا و ترامپ است و احتمالاً تلاش های این کشور بر کارزارهای آنلاین متمرکز خواهد بود.

311311

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109349

به "چند نفر به ادعای دخالت در انتخابات آمریکا تحریم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند نفر به ادعای دخالت در انتخابات آمریکا تحریم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید