کاهش قیمت تمام شده خودروهای جدید با مشترک سازی قطعات

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - معاون وزیر صمت در بازدید از خطوط فراوری محصولات جدید ایران خودرو کوشش برای کاهش قیمت تمام شده محصولات از طریق بهینه سازی طراحی ها برای مشترک سازی قطعات و مالی شدن فراوری انبوه از طریق تامین کنندگان داخلی را مورد تاکید قرار داد.

کاهش قیمت تمام شده خودروهای جدید با مشترک سازی قطعات

از پروفایل ما وبلاگ سفربرو دیدن نمایید.

به گزارش ایرنا، محسن صالحی نیا که از مراحل فراوری خودروهای جدید ایران خودرو بازدید می کرد، تمرکز بر توسعه محصول، طراحی زیبا و بهبود کیفیت به وسیله تعامل حوزه تحقیق و توسعه این خودرو سازی با مراکز دانش بنیان را مهم ارزیابی کرد و افزود: حداکثر مشترک سازی قطعات خودروهای هر پلتفرم به رونق زنجیره تامین و توان افزایی سازندگان قطعات و همچنین کاهش قیمت تمام شده بدلیل صرفه های واحد مقیاس و حفظ حقوق مشتریان می انجامد.

صالحی نیا گفت: در راستای راهبرد جهش فراوری شاهد اجرای مناسب سیاست گذاری اجرا شده وزارت صمت و ایدرو در این خودروسازی بوده ایم به گونه ای که در 8 ماهه سال جاری افزایش فراوری 60 درصدی معادل حدود 120 هزار دستگاه نسبت به سال گذشته رخ داده است.

به گفته رییس ایدرو با ادامه این فرایند شاهد بهبود و شتاب بیشتر پاسخ به تقاضای مصرف کنندگان و کاهش التهاب های سوداگرانه بازار خواهیم بود.

صالحی نیا همچنین به اقدامات اجرا شده در توسعه کیفی محصولات جدید در دست ساخت ایران خودرو اشاره نمود و افزود: در بعد جهش کیفی فراوری نیز با وجود تنگناهای تحریم و شرایط کرونا، ارتقای کیفیت موتور خودروها و حرکت به سمت مصرف سوخت کمتر و تطابق با استاندارد های بسیار بالاتر ایمنی را در طراحی محصولات جدید شاهد هستیم که امیدواریم با عرضه این محصولات به بازار افزایش رضایت مصرف کنندگان را ببینیم.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 122350

به "کاهش قیمت تمام شده خودروهای جدید با مشترک سازی قطعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت تمام شده خودروهای جدید با مشترک سازی قطعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید